Basler Fasnachtsgesellschaft Schnurebegge

Basler Fasnacht Morgestraich Schnurebegge Laterne

Willkomme bi uns Schnurebegge, Basel

Mir sind d'Schnurebegge, e Fasnachtsclique us Basel. Mir begriesse Di ganz härzlig uff unserer Homepage.

Lueg ruehig e Weeneli umme und dauch in d Wält vo dr Basler Fasnacht yy. Du kaasch jedi vo unsere 3 Seggzioone kennelehre und au die aggtuellschte Neuikeite mitverfolge.

Jetzt wünsche mir Dir vyyl Spass, und wär weiss? Vilicht machsch Du jo glyy bi uns Fasnacht.

s Neuschte vo de 3 Seggzioone

Jungi Stamm Schlurbbi
Fasnacht 2019 Fasnacht 2019

Fasnacht 2019

Basler Fasnacht

Mir händ verschiedeni Artiggel zur Fasnacht und Gschichtliches gsammlet. Das isch nid nur für dr Tourismus in Basel interessant, sondern au für die, wo scho lang Fasnacht mache. Wie isch die hüttigi Larven entstande? Und wie macht me die überhaupt? Warum heisse mir Schnurebegge und wie sind mir und d'Schlurbbi entstande?

Viel Spass beim Läse! => Basler Fasnacht

Basel Tourismus

2017 wurde die Basler Fasnacht in die Repräsentative Liste des immateriellen Kulturerbes der Menschheit eingetragen. Die Tradition der Basler Fasnacht plegen wir nicht nur einfach durch die Teilnahme an der Fasnacht, sondern auch mit unserer Trommel- und Pfeiferschule für Kinder. Unsere Webseite sammelt die vielfältigen Beiträge, die wir zur Fasnacht und ihren Traditionen leisten und beigetragen haben, und gibt auch einen kleinen Einblick hinter die Kulissen. Bei weiteren Fragen zu unserer Clique oder der Basler Fasnacht stehen wir gerne zur Verfügung.